Avatar billede jupitermax09 Nybegynder
06. maj 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Update til F480

Hej allesammen..

Jeg mangler en update til en Samsung F480.

Jeg har har hentet Phone Software Update til Samsung PC Studio (opdateret til den seneste version), men når jeg prøver at køre det får jeg en besked om, at programmet ikke understøtter min model (F480)!?

Er der andre der ligger inde med samme model, som kan forklare mig hvordan de gør!? Kan jeg opdatere telefonen på en anden måde, måske via et andet program!?
Avatar billede jupitermax09 Nybegynder
06. maj 2009 - 17:20 #1
Har læst lidt rundt på nettet og det lader til at nogle modeller ikke kan opdateres, udover der hvor man har købt den. I dette tilfælde Sonofon. Nogen der ved om det kunne være tilfældet her!?
Avatar billede jupitermax09 Nybegynder
06. maj 2009 - 20:45 #2
Ingen der har prøvet det!??