Avatar billede pcdl Nybegynder
06. maj 2009 - 13:27 Der er 4 kommentarer

Guide til iis opsætning for webhotel hosting

Nogen der har en god guide til hvordan man opsætter IIS på den bedste og sikreste måde når det skal bruges til at hoste webhoteller for forskellige folk altså ligesom one.com
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. maj 2009 - 14:10 #1
Når du spørger sådan, kan du lige så godt droppe forsøget. Det kræver en del viden (Ikke exp's, men din egen) at få sådan noget op at køre, og holde det sikkert!
Avatar billede pcdl Nybegynder
06. maj 2009 - 14:36 #2
har en del viden det eneste jeg faktisk bare ikke har luret er hvordan man undgår at folk får adgang til hele ens server hvis folk laver et fx kan de jo liste filer på hele serveren hvis de bare kender stien
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
11. maj 2009 - 12:23 #3
Når du siger det sådan mener jeg stadig du skal holde dig langt fra projektet
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
18. september 2009 - 12:15 #4
Tid til at lukke spørgsmålet?