Avatar billede fazer Nybegynder
06. maj 2009 - 09:38 Der er 1 løsning

Problemer med at komme ind til opsætning af D-Link 655!

Hej Eksperter

Jeg har lavet et netværk som består af en Linksys Router og en Dlink DIR-655 accespoint/ router. Jeg bruger Dlink til WLAN og har koblet DHCP fra i Dlink'en, men hvis nu jeg vil ind og ændre opsætningen på Dlink'en så kan jeg ikke komme ind på den Ip adresse som jeg har givet den, jeg kan slet ikke finde den på LAN netværket. Jeg har ingen problemer med at komme på internettet igennem den, det er kun hvis jeg vil ind og lave en ændring i opsætningen på Dlink'en jeg ikke kan komme i kontakt med den uanset om den er koblet på LAN netværket eller ikke er koblet på LAN netværket. Håber at der er en der ude som kan hjælpe.
Avatar billede fazer Nybegynder
06. maj 2009 - 09:48 #1
HAr fundet en løsning. Dlink og Linksys skulle bare have samme Ip adresse i de 3 første felter.