Avatar billede latino_boy Nybegynder
04. maj 2009 - 23:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Beskadiget Excel Dokument + Extern Harddisk

Hej medlemmer på Eksperten.

Jeg har en Ekstern Harddisk som jeg har problemer med.

Der er dele på harddisken den kan læse , og dele hvor den fx ikke kan åbne mine filer i en bestemt mappe.

Jeg har en Excel fil jeg meget gerne vil have åbnet igen, men når jeg prøver får jeg en fejlmeddelelse der, der fortæller at filen enten er beskadiget eller ikke ligger på disken.

Jeg har prøvet at reparer filen, men får en meddelelsen " OLE document structure is broken " jeg har også prøvet at søge disken for fejl.  Jeg kan heller ikke konventer drevet til et andet format for at se om det kan løse problemet, der skriver partion magic at drevet er beskadiget og kan ikke konventeres? Hvad gør jeg
Excel filen kan jeg ikke kopier eller flytte fra den eksterne disk.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. maj 2009 - 14:16 #1
Du er havnet i den forkerte kategori. Prøv i den rigtige, så er der nok bud.
Avatar billede latino_boy Nybegynder
05. juli 2012 - 22:59 #2
flyttet til anden kategori