Avatar billede giplon Nybegynder
04. maj 2009 - 22:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Recovery disk full

Jeg er løbet ind i et disl problem

Min HD på 150GB er partitioneret med 140 på C: og resten D: 8,79GB til recovery disk

af de på C: 140GB er 29GB ledige

af de på D: 8,79gb er 16,7 MB ledige

Jeg modtager nu meddelelser om at der ikke er plads på D: men jeg kan ikke se filerne på D: og er generelt i tvivl om det er en god ide at slette dem

Hvad gør jeg ?

Jeg var udsat for en vira i sidste uge fik den væk fra C: men kan den ligge på D: og genererer filer der fylder uden at jeg kan se dem ?
Avatar billede off-line Nybegynder
04. maj 2009 - 22:41 #1
Det er noget kryptisk det her:"Jeg modtager nu meddelelser om at der ikke er plads på D: men jeg kan ikke se filerne på D: og er generelt i tvivl om det er en god ide at slette dem "

Hvad er for filer du ikke kan se og hvordan vil du slette dem,
hvis du ikke kan se dem?

Og hvad mener du med en Recovery disk? Der kan da ikke ligge et
Image af hele C-psrtitionen på D. Er det bare backup? Og hvis
det er, hvor meget mener du selv de skulle fylde?
Avatar billede off-line Nybegynder
04. maj 2009 - 22:43 #2
Stavekontrollen er en fin ide, men den kan desværre ikke redde
mig fra alle mine slåfejl:)
Avatar billede justrace Novice
04. maj 2009 - 23:47 #3
Er de 29 gb på c ikke nok?
Har du recovery-dvd'er til din maskine?
Hvilke programmer er sat til at bruge dit d-drev?
Avatar billede giplon Nybegynder
04. maj 2009 - 23:56 #4
på d: ligger der systemgenkaldelsen til Windows wista hvis jeg skla formaterer C. og "starte for fra ja så er det filerne på D: jeg skal bruge helt automatisk
Avatar billede giplon Nybegynder
04. maj 2009 - 23:57 #5
og nej jeg har ikke recovery DVD
Avatar billede justrace Novice
05. maj 2009 - 00:04 #6
Så skal du IKKE slette filerne på dit d-drev. Heller ikke ved en fejl.
Er det en HP?
Avatar billede off-line Nybegynder
05. maj 2009 - 00:52 #7
Du kunne have skrevet, at det drejer sig om en Recovery fra
producenten, for så giver det mening:)
Det er næppe sandsynlig, at du har virus på dit D-drev.
Men hvis du mener der er mere på disken end der skal være, så
brænd den recovery ud på DVD, så du kan formatere drevet.
Eller bestil en DVD fra producenten.
Har du så slet ikke backup fra C-drevet? eller har du backup på
en extern? Din harddisk er jo yderst upraktisk opdelt.
Avatar billede giplon Nybegynder
05. maj 2009 - 07:51 #8
.
Avatar billede giplon Nybegynder
05. maj 2009 - 11:54 #9
næ det er det ikke jeg har købt den hos Zitec og det er en de salv har bygget
Avatar billede justrace Novice
06. maj 2009 - 08:57 #10
Så har du da fået cd/dvd'er med til retablering?
Det skal de give dig med.