Avatar billede vinderen06 Nybegynder
04. maj 2009 - 19:24 Der er 3 kommentarer

3Connect / forbindelsen ikke oprettet

Jeg bruger XP og med tysk styresystem (bærbar købt brugt i Tyskland). Jeg har ingen problemer med at bruge 3 på en ny Vista maskine, men på den "gamle" virket det ikke.
Når der trykkes tilslut kommer én boks med teksten:
Forbindelsen ikke tilsluttet ....
Nehmen Sie den telefonhörer ab, und wählen Sie ....
Dette har jeg fortalt i kundeservice, men de kan ikke hjælpe, så jeg håber at der er en her der kan :-)
På et tidspunkt kommer en ny boks med Rufnummer ...
jeg har tjekket med kundeservice og de siger at nummeret er ok. Men det hjælper ikke.
Avatar billede Demenza Nybegynder
04. maj 2009 - 19:38 #1
Måske du skulle prøve at opdatere alle tænkelige drivere og Windows i sig selv. For at se om det skulle løse problemet. Ellers må jeg indrømme jeg er blank, for hvad "das probleme" kan være. :)
Avatar billede christer2 Nybegynder
10. maj 2009 - 13:00 #2
Kan du supplere med screen dumps osv?

3Connect kan være svær at gøre sig klog på nogen gange ("kan ikke finde modem, prøv igen?" ... man vælger så nej, og så finder den modemmet!), og måske endnu sværere på et andet sprog... hvis du kan supplere med flere screen dumps af de fejlmeddelelser du får, kan det måske hjælpe.
Avatar billede christer2 Nybegynder
15. november 2009 - 00:28 #3
Hav modemmet i din USB-port.

Gå til: Start -> Connect to -> Højreklik 1.3G forbindelsen.

1. Prøv at sikre, at modemmet som bruges HUAWEI modem'et og ikke det indbyggede modem i din computer. (Det sker nogen gange noget i stil med, tro det eller ej, at hvis man prøver at gå online uden modem, så falder valget tilbage på det andet modem, crazy I know)

2. Er nummeret, der ringes på noget i stil med: *99***1#

Det kan meget vel være, at instillingerne ikke længere er korrekte. 3Connect bruger 1.3G opkaldsforbindelsen til at skabe adgang til det mobile bredbånd, så den skal virke, og det lyder som problemer herfra.