Avatar billede per-lund Nybegynder
04. maj 2009 - 14:42 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

Windows Live Messenger

Bedst som jer er logget på Win Live Mess. bliver jeg logget af med følgende meddelelse:
"Du blev logget af her, fordi du loggede på en version af Messenger, der ikke giver dig mulighed for at logge på flere steder. Klik her for at logge på igen."
Hvis jeg samtidig har forbindelse med en kontakt, så fremkommer følgende på kontaktens skærm: "http://PartyAlertz.com/?user=post_til_per&image=DSC00245.jpg".
Er der nogen der har haft lignenede oplevelse, og hvar kan det skyldes.
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 15:59 #1
Sker dette lige meget det samme? eller sker det tilfældigt?
Avatar billede per-lund Nybegynder
04. maj 2009 - 16:35 #2
Det sker tilfældigt.
Det sker om jeg "online" eller "offline".
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 17:11 #3
#2 Kan du fixe link eller uploade billedet på fx peecee?
Avatar billede per-lund Nybegynder
04. maj 2009 - 19:51 #4
Hej CCodam.
Jeg har uploaded et screendump på www.gratisupload.dk.
Filen hedder "ScreenHunter_01 May. 04 11.54.gif".
Håber det er det du venter at se.
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 20:34 #5
#4 Ahh det er mig der misforstod, troede det andet link var et upload af et screenshot, og ikke det den skrev...

Det er virus :P så ikke det smarteste at linke til :D

Du skal sørge for at skifte koden på din messenger, så skulle alt blive fint :)
Avatar billede per-lund Nybegynder
05. maj 2009 - 10:20 #6
Hej CCodam.
Jeg har nu skiftet password i Messenger samt alle andre steder.
Så må jeg se om det er ok.
Du skal ha' tusind tak for hjælpen.
Mvh Per
Avatar billede CCodam Nybegynder
05. maj 2009 - 10:56 #7
#6 Husk samtidigt at scanne din computer igennem for virus og spyware, så du er sikker på at der ikke ligger noget, som kan få det til at opstå igen :=)
Avatar billede per-lund Nybegynder
05. maj 2009 - 11:14 #8
Hej.
Før jeg sendte spørgsmålet til Eksperten, kørte jeg alle mulige virusscan og adaware og spyware uden at der blev fundet så meget som en lille mistænkelig cookie.
Der må jo stå en pc et eller andet sted i verden, og logge ind på min messenger. Hvordan får de fat i mit password?
Endnu engang tak for din hjælp.
Mvh Per
Avatar billede CCodam Nybegynder
05. maj 2009 - 11:52 #9
#8 Så er du formegentlig logget på Messenger fra en anden computer der har været inficeret :/

Husk at acceptere mit svar i #7, hvis du er tilfreds med løsningen på dit problem, så folk kan se at du har fået svar :)
Avatar billede per-lund Nybegynder
05. maj 2009 - 11:58 #10
Jeg har været logget på mess. med det nye password et par timer nu, og der er ikke ske uforklarlige ting, så det ser ud til at virke.
Mvh Per