Avatar billede mads2008 Nybegynder
03. maj 2009 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Råd til køb af bærbar til omkr 6-8000 kr (ikke højere)

Hej, jeg skal købe en bærbar og søger nogen der har fingeren på pulsen. Jeg synes det er et uoverskueligt marked.

Computeren skal egne sig til spil ...og internet-/skolebrug.

ønskede specs:
- 2-4 gb ram
- Intel core2 duo (< 1.8)
- Grafikkort nVidia (8600??)
- 200-250 gb harddisk
- Helst windows XP (ellers vista)
- 17"
- Wifi

Mærker: HP eller ACER
Pris: max 8000

Jeg har søgt på edbpriser, men kan ikke gennemskue fordele og evt. ulemper. Det er specielt grafikkortet jeg er i tvivl om.

Hvis nogen har gode anbefalinger eller erfaringer, vil jeg blive meget glad for at høre om det.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
03. maj 2009 - 23:06 #1
Hejsa mads :)

Jeg bruger personligt Dell Xps som spil pc. de er lidt dyre ved jeg dog godt..

Men Dell Studio har jeg købt til kæresten, den er faktisk virkelig god til spil også den lå på ca 5.000 så hvis du smider det ekstra ind er jeg sikker på at du får hvad du ønsker :)
Avatar billede mads2008 Nybegynder
03. maj 2009 - 23:47 #2
Tak for det. Har hørt de er dyre ifht andre, men www.dell.dk og undersøger...
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. maj 2009 - 22:27 #3
Jaa dell kan godt koste lidt penge :) Men har ikke haft andet end gode oplevelser med dem! :) Mark evt. dette som svar hvis jeg hjalp dig.
Avatar billede mads2008 Nybegynder
11. maj 2009 - 23:22 #4
Ups ja. Sorry, den skal jo lige lukkes. Jeg købt en acer til 8000 hos fona.

      Intel Core 2 Duo P7450 (2,0 GHz)
        18,4" FULL-HD skærm med CrystalBrite (1920x1080)
        4 GB DDR3 RAM og 500 GB harddisk
        Blu-Ray afspiller/DVD-brænder
        100/1000 LAN, trådløst netkort (a/b/g/n) og Bluetooth
        NVIDIA GeForce 9600M GT med 1024/2815 MB
        Kortlæser, 1 MP Crystal Eye Webcam
        8-Cells batteri, Fingeraftrykslæser
        Windows Vista Home Premium

Det er vidst ok.

Tak for din tid :o)