Avatar billede kattendk Nybegynder
03. maj 2009 - 13:49 Der er 2 kommentarer

Scrollbaren fungere ikke ordenligt i IE, men fint i FF?

Hejsa!

Problemet kan ses tydligt her: http://psychokatten.dk/billeder/Scroll.PNG

Jeg har fået den til at blive tilpasset ordenligt i FF ved at rette i denne kode:

<td height="400" width="779" valign="top" bgcolor="#F9F9F9"><iframe name="iframe" src="Forside.htm" scrolling="auto" height="100%" width="768" frameborder="0"></iframe>
  </td>

FF, læser jo iframe, og IE læser i TD. Det vil sige, at iframe passer den perfekt til FF.

Men har problemer med at få den til at virke i IE. Retter jeg 779 til 778, kommer den for langt ind.

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2009 - 16:04 #1
Ville du ikke kunne sige i iframen width="100%"
Avatar billede Cars10 Praktikant
04. maj 2009 - 15:24 #2
Prøv med:

<td height="400" width="779" valign="top" bgcolor="#F9F9F9" style="margin: 0px; padding: 0px"><iframe name="iframe" src="Forside.htm" scrolling="auto" height="100%" width="768" frameborder="0"></iframe>
  </td>

ellers skal du nok have cellpadding="0" cellspacing="0" med i dit <table> tag