Avatar billede ejsejs Nybegynder
02. maj 2009 - 23:36 Der er 7 kommentarer

Har PC'en virus?

Hej
Jeg har en PC med Win xp og anvender AVG som antivirus og scanner også for malware med diverse programmer. Når PC'en ikke anvendes kan den pludselig starte blæseren og køre højt op i niveau, hvor den så står og kører i et minut eller lign.

Den har været formateret uden at det har hjulpet. Den er scannet af andre online scanner programmer.

Kan det være en virus som sidder dybere end styresystemet og er der i givet fald et program der kan fange den?

Vh
Ejnar
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
02. maj 2009 - 23:44 #1
Umiddelbart lyder det ikke som en virus. Nyere pc'er sætter blæserne ned i hastighed - eller stopper dem helt - og sætter dem først igang igen når det er nødvendigt at køle pc'en lidt ned.
Avatar billede pazau Nybegynder
02. maj 2009 - 23:55 #2
Det lyder som helt normalt. Du kan have et program kørende der optimerer Windows, og den starter når du ikke bruger computeren. :)

Har du et eller andet installeret som skal optimere Windows?
Avatar billede justrace Novice
03. maj 2009 - 00:16 #3
Ellers en ret uskyldig virus hvis den bare leger lidt med din blæsers hastighed. :) Vær glad for den, for det ville jo være værre hvis den blev slukket. :)
Avatar billede Jensen DK Novice
03. maj 2009 - 07:51 #4
Kan være at din PC trænger til at blive støvsuget indvændig, er det længe siden, så kan der være mange nuller mænd, som gør at den bliver så varm at din blæser starter.
Avatar billede ejsejs Nybegynder
03. maj 2009 - 22:56 #6
Hej
Tak for svarene. Jeg er mere rolig og vil give pc'en en hovedrengøring ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2009 - 06:14 #7
ejsejs

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning

Hjælper det med rengøringen så er her et svar som du så kan acceptere.