Avatar billede TFSI Nybegynder
02. maj 2009 - 10:02 Der er 1 kommentar

Netværkskort Problemer på Dell Studio 1537

Hey all

jeg er desværre ikke den bedste inde for pc verden, så håber jeg har oprettet denne tråd det rigtige sted ( :

Jeg har haft formateret min bærbar pc, en Dell Studio 1537

Desværre har jeg problemer med mit nætværskkort, jeg har installeret alle driver os der var med, men intet hjalp, jeg kan sagtens komme på nettet via trådløs.

jeg har været på google og søge, uden resultat. Jeg har besøgt dell´s hjemmeside for opdageringer dog heller intet resultat.

Jeg må beklage og sige jeg faktisk aner hvad mit ´netværkskort hedder, så jeg står lidt som et stort spørgsmål.

Jeg håber der er nogle venlige sjæle som kan hjælpe mig ( :

Mvh Anders
Avatar billede justrace Novice
02. maj 2009 - 10:59 #1
Er der nogle gule "tegn" i enhedshåndtering?