Avatar billede projektet Nybegynder
02. maj 2009 - 09:01 Der er 3 kommentarer

blir kn.ppet af min ISP

D. 21/1-09 blir jeg connectet til min nye ISP med 2 MB. Ca. 1 uge efter opgraderer jeg til 10 mb. Jeg blir faktureret for 10 MB i perioden 22/1-09 - 31/1-09 = 96,45 kr.

Oveni hatten blir jeg faktureret for de oprindelige 2 MB i samme periode.

Den flinke dame i kundeservice siiger de vil kompensere fremadrettet og nægter at udspecifice min faktura, men det kan vel ikke være rigtig? jeg skal jo fremvise bilag til min arbejdsgiver mht. refundering.

Samlet beløb fra 22/1 - 30/4 er pålydende 1438 kr.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede riversen Nybegynder
02. maj 2009 - 09:10 #1
Du står ved dit ønske. Hvis ikke de kan rette fakturaen kan de kreditere og sende en kreditnota på det, så dokumentationen er iorden.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. maj 2009 - 09:11 #2
Hvis de påstår de ikke kan det overtræder de dansk lov eller lyver.
Avatar billede projektet Nybegynder
02. maj 2009 - 09:36 #3
Jeg får noget kompensation henad juni måned... vorherrebevares