Avatar billede kofoed90 Nybegynder
01. maj 2009 - 12:07 Der er 5 kommentarer

Bærbar vil ikke starte fra den ene dag til den anden.

jeg har en Hp pavillion dv6000 med windows vista basic, og i forgårs slukkede jeg den helt normalt som jeg plejer. Og brugte den så ikke i går, men så i dag da jeg vil bruge den lyser den kun i panelet og få sekunder efter går den ud, og nogle gange lyser den lang tid men der sker ikke andet, og der er ikke nogle blæsere eller noget der begynder at larme. Og skærmen er også helt sort Håber i kan hjælpe da jeg snart skal til skriftlige prøver ; )
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
01. maj 2009 - 13:34 #1
Har du prøvet at tage batteriet ud, lade den ligge i nogen timer, så den dør helt for strøm.

Sæt det derefter i igen, lad den helt op, og prøv at starte.
Avatar billede kofoed90 Nybegynder
01. maj 2009 - 22:47 #2
næ men vil prøve at lade batteriet ligge natten over
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
02. maj 2009 - 01:34 #3
Husk at tage batteriet ud først i nogen timer, så computeren kan være helt tør for strøm :)
Avatar billede kofoed90 Nybegynder
02. maj 2009 - 13:32 #4
har prøvet det, men det virkede desværre ikke andre ideér ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. maj 2009 - 18:58 #5
Prøv at tage HD´en ud, og start derefter pc´en. Vil den starte op nu, så er der fejl på din HD.
/ptj_11