Avatar billede brian125 Nybegynder
01. maj 2009 - 10:39 Der er 3 kommentarer

ang faxnr

hey jeg har lige købt en printer hvor der er fax i spørgesmålet er hvor kan man få fat i et fax nr
Avatar billede snowball Novice
01. maj 2009 - 10:42 #1
Det er blot en ganske almindelig analog telefonlinje der skal tilsluttes.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2009 - 16:58 #2
du skal bruge et modem som vi alle havde i "gamle" dage. fax kan ikke bruges via bredbånd - desværre.
Avatar billede snowball Novice
04. august 2009 - 12:52 #3
Har du brug for mere hjælp? :)

Hvis ikke, så husk venligst at lukke spørgsmålet - http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2