Spørgsmål ang. spil server.
Jeg sidder og roder lidt med min netforbindelse bla. ved hjælp af win optimizer. Er der nogen derude der ved hvordan forbindelsen er til spilserver. Det er svært at spørge så vil prøve at forklare det: Som jeg tror det er. Når feks. spiller BF2 over nettet. Så når jeg skyder en så uploader jeg info/pakker til serveren som så sender det videre til min modtander om at jeg har skudt ham og han enten dør eller mister health. Sender modstander så info/pakker til serveren og fra serveren videre til mig om han han har modtaget skade eller er død? hvordan fungere det helt præcist? I bf2 kan man pga packet loss faktisk bare stå og skyde løs på en modstander uden nogen form for hitregistering. Der er så nogle snedige spillere der har gennemskudet en måde at når de skal modtage en info/pakke om at de er ramt og burde være død/såret så modtager de intet og lever videre uden skade.. Dvs de fremprovokere en packetloss af en slags.. noge kloge hoveder der kan dreje den?Ret kompliceret spørgsmål som jeg har svært ved at definere, Men håber der er nogen der kan se hvor jeg vil hen..