Avatar billede 85K Nybegynder
30. april 2009 - 12:32 Der er 1 kommentar

Er gået i stå

Hejsa folkens...
Jeg har nu i nogen dage siddet og arbejdet på, at få et nyt design op til min blog. Hele grund ideen er, at designet skulle have mere fokus på min blog end diverse billeder i banneret osv. Derfor har jeg ikke så meget grafik der 'stjæler' billedet.

Jeg er nået et godt stykke vej, men er nu gået i stå og følger jeg mangler noget på siden. For selvom det skal være simpelt må det jo gerne værer godt at se på.

Jeg har leget lidt med ideen om, at få et logo til at være på repeat på selv min baggrund, enten på indholdet eller selve siden.

Men hvad har i af i deer, hvis i da har nogen =)

Sidens design er, at se her http://www.kimbert.dk/files/billeder/kimmmmmm.jpg og alle ideer vil tages til efterretning :)
Avatar billede webweaver Praktikant
03. maj 2009 - 08:31 #1
Well ja, der er forholdsvis tomt på steder af sitet.

Alt det luft du har under den sidste content-box er vel heller ikke rigtig nødvendig egentligt. Det kan også være fordi du bare sidder med en stor opløsning.

Som du selv påpeger, synes jeg du burde have et logo eller et stykke grafik i baggrunden. Jeg er nu ikke sikker på at det skal repeate sig selv nødvendigvis, men bare ét sted i lidt større format. Ude i det "tomme" area og så med noget oppacity, så det ikke distraherer for meget. Om det skal være grayscale eller om der kan ligge lidt farve på, skal du nok prøve dig lidt frem med. Det er ihvertfald vigtigt at du får lidt kontraster ind på siden. P.t. synes jeg rigtig godt om dine "knapper" eller hvad det nu er, da de bryder det grålige og sætter lidt liv. Det er nemlig meget gråt og lidt "kedeligt", og der tror jeg baggrundsbilledet igen, lige vil gøre resten :)

Udover det, synes jeg helt fint om designet. Det er ganske nydeligt og simpelt.
Forholdsvis overskueligt og fair opsætning. :)

Så skal koden selvfølgelig også være i orden og validere.
Det er lidt svært at konstatere gennem et billede :)