Avatar billede enilno Nybegynder
07. juli 2001 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Omformatering af mp3 filer til lytning på stereoanlægget ?

Jeg har en del mp3 filer på cd og vil nu gerne have brændt disse over i et format der kan høres på mit stereoanlæg.
Hvordan gør jeg ?
Mvh. Michael
Avatar billede red_eagle Nybegynder
07. juli 2001 - 17:52 #1
Finder et programe der kan lave dem om til wave. Hvis du bruger Nero, eller WinonCD til at brænde med, kan du bare brænde dem som audio, så konverterer programmet dem selv!
Avatar billede zycho Nybegynder
07. juli 2001 - 17:52 #2
Først lægger du mp3´erne ind på din harddisk. Så downloader du Nero Burning ROM på www.nero.com

Og så vælge du i programmet AUDIO cd og trækker bare dine mp3´ere over i den ene side......

MEGET LET
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
07. juli 2001 - 19:25 #3
hvis du vil afspille dem fra pc skal du bare føre et kabel fra line out (på pc\'en) til line in på anlæg og herefter afspille dem i fx winamp

/(-Peter_)
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
08. juli 2001 - 00:34 #4
Du kan også lave dem om til wave filer i winamp, ved at gå op i venstre hjørne og højreklik, vælg Options, vælg preferences, vælg Plug-ins, vælg output, vælg nullsoft disk writer plug in v1.0.
Derefter vælg cofigure og vælg den placering de skal ligge på.
Winamp læser mp3\'erne rimmeligt hurtigt, og afspiller ikke imens(-lyd).
Derefter vælger du det brænderprogram du plejer at bruge, og vælg at brænde en audio-CD, find dine Wav-filer og før dem over i brænderprogrammet....
BRÆND.....
Vupti og en ny compilation af musik er klar.
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
22. juli 2001 - 13:26 #5
Lukkes dette spørgsmål aldrig ??????
Avatar billede zycho Nybegynder
22. juli 2001 - 16:49 #6
luk spm ;)