Avatar billede mr-xmas Nybegynder
28. april 2009 - 20:45 Der er 3 kommentarer

NTLDR mangler og når jeg vil rep skriver den fejl

Hej

Når jeg starter bærbaren skriver den fejl at NTLDR mangler. og har googlet en del, og der siger de jeg skal gå ind og rep min xp, men når jeg putter min xp i skriver den Linje 16686 i inf filen \i386\txtsetup.sif er ugyldig, så kan slet ikk nå ind til der hvor jeg kan rep det.
Avatar billede mr-xmas Nybegynder
28. april 2009 - 20:55 #2
okay prøver lige at kigge lidt på det :)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2009 - 21:36 #3
www.helgec.dk/ntldr.html
Bemærk især den indskudte bemærkning herunder som er saxet fra guiden

>>>>Download og brænd INSERT, guide her -> start "gparted" guide her -> højreklik på din systempartition -> vælg menuen "flags" -> Se til at der er et  flueben i feltet "boot" ellers skal sætte et, afslut "gparted" hvis fluebenet manglede var det sikkert årsagen til at computeren ikke ville boote, genstart uden cd<<<<