Avatar billede corleon Nybegynder
28. april 2009 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fatter intet

helt ny windows som er setup eller har prøvet slet første og setup den igen! udenhåbe når nå trykker på C: eller D: så sir den windows cannot find ¨RECYCLER/-1-4-66-100029750-100011726-9765.com¨ oka hva sker li her mayn!!! PLzzzzzz gi en hånd
Avatar billede corleon Nybegynder
28. april 2009 - 15:02 #1
hva li downloaded Autorun Eater den fixed den local drive men ikk min partition driver..?
Avatar billede Dartemis Nybegynder
28. april 2009 - 15:43 #2
altså mener du at du mangler en partition ?
Avatar billede Dartemis Nybegynder
28. april 2009 - 15:56 #3
Hvis det er en partition du mangler kan du højre klikke på denne computer og trykke på, Administration, klik derefter på Diskhåndtering, klik på dine dreve og tilføj en partition.

Kan muligvis være du skal slette den før du kan men prøv dig frem :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
28. april 2009 - 16:31 #4
har du styr på det nu?
Avatar billede corleon Nybegynder
28. april 2009 - 22:14 #5
nej og mange tak for i gad at svare men fik fixet det. :D
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. maj 2009 - 15:38 #6
#corleon nej og mange tak for i gad at svare men fik fixet det. :D

Hvornår "lære" folk når de løser deres problemer selv, ville det da være til alles fordel, at skrive løsningen også selvom det er til en selv, husk lige på alle indslag findes af google og der ikke noget mere irriterende end at komme til en siden hvor der er afprøvet en masse og bloggeren så bare afslutter med har løst mit problem!

Dagens varme skylle :)