Avatar billede blue-ps Nybegynder
27. april 2009 - 22:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

skærm slukker og tænder af sig selv, med få sekunders mellemrum

Min skærm går i sort og tænder med det sammen... den gør det med få sekunders mellemrum og jeg kan arbejde med den når jeg er hurtig, mellem de sorte skærme.

jeg har kigge herinde og kan se det er en ide at lave en ccleaner og en hijackthis.... så hvis jeg har gjort det korrekt er her resultaterne:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.36
Database version: 2049
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-04-27 (21-28-23).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 141335
Tid tilbagelagt: 53 minute(s), 17 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

>>>

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:39:14, on 27-04-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16827)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe
C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\MMDiag.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Programmer\NETGEAR\WG111v3\WG111v3.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://scootergalleri.dk/html/gal_loggetind.asp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll (file missing)
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.1.1309.3572\swg.dll (file missing)
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_219B3E1547538286.dll (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] "C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue RegistryBooster 2] C:\Programmer\Uniblue\RegistryBooster 2\RegistryBooster.exe /S
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Deer Hunter 2005 Registration.lnk = C:\Programmer\Atari\Deer Hunter 2005\ATR1.EXE
O4 - Global Startup: NETGEAR WG111v3 Smart Wizard.lnk = C:\Programmer\NETGEAR\WG111v3\WG111v3.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Unknown owner - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

--
End of file - 7157 bytes

Håber nogen kan hjælpe mig ?!  hilsen blue-ps
27. april 2009 - 22:09 #1
Virker mere som en HARDWARE fejl ?

-----

Iøvrigt mht. din log ->

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

------

Du bør/skal opdatere din gamle AGV7 til AGV8.5 ->
http://www.avg.com/filedir/inst/avg_free_stf_en_85_287a1483.exe

------
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:20 #2
Syntes også det lugter lidt af en hardwarefejl.
Avatar billede badazz Novice
27. april 2009 - 23:15 #3
jeg havde nøjagtig samme fejl på min pc.. det løste sig dog hurtigt med et nyt grafikkort..
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 01:29 #4
Har du eventuelt prøvet at sætte stikkene korrekt i igen?
Prøv eventuelt også at skifte strøm stikket.
Avatar billede blue-ps Nybegynder
29. april 2009 - 20:15 #5
Hej Karise Larry... jeg kørte også en ccleaner... den sagde der ikke var noget inficeret. Har jeg gjort det forkert ??
Når du siger det er en Hardware fejl, mener du dermed at jeg skal sende den til en rep. ?!

Da jeg ville tænde for den i dag, opførte den sig helt vildt... den skriver A over hele skærmen og så kører der denne "pind" af små firkanter nederst på skærmen så går den på Windows XP billedet, der er gule streger over selve logo´et og så går den ikke videre... men fortsætter igen med A og resten igen... og igen og igen
Hilsen blue-ps
29. april 2009 - 20:59 #6
PS: Nævnte [ccleaner] er til at fjerne 'inficerede' elementer men mere en form for oprydning. Som beskrevet her -> http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

----

Men Ja det tyder på HARDWARE fejl ...
Avatar billede blue-ps Nybegynder
18. maj 2009 - 15:44 #7
Hey Karise_larry... jeg er nu inde for at sætte et andet spørgsmål ind... så ser jeg, at der er en gul prik ud for det vi har talt om før...  hvad betyder den ? for jeg kan se at der findes flere farver... jeg håber da du har fået de point jeg ville give for hjælp ved "skærm slukker og tænder af sig selv"
Hilsen Blue
Avatar billede blue-ps Nybegynder
18. maj 2009 - 19:20 #9
Karise_larry, det er meningen du skal have point´ene fra mit første spørgsmål = skærm slukker og tænder af sig selv, med få sekunders mellemrum ! hvordan gør jeg ??
18. maj 2009 - 19:43 #10
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 20:12 #11
så ser jeg, at der er en gul prik ud for det vi har talt om før...  hvad betyder den ?

Det står i de mails du får, men du kunne jo prøve at åbne spøærgsmålet og tjekke ;)
Avatar billede blue-ps Nybegynder
18. maj 2009 - 21:00 #12
Hej John_stigers... du må undskylde jeg er lidt uvidende og bare gerne vil uddele de point jeg har lovet. Men jeg skriver på egne vegne, mail adr.  er min søn´s og der tjekker jeg ikke mail
                    ;-)
Fortsat god aften til dig
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 22:11 #13
I lige måde :)