Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. april 2009 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Web applikations interface/design

Hejsa,

Jeg har brug for et grafisk design til en web applikation jeg er ved at lave..

"Forsiden" skal indeholde en header med lidt grafik der afspejler "planlægning" og "tidsstyring". Headeren skal også indeholde en horizontal menu.

Under headeren på forsiden skal der så være en liste af udner applikationer.

Applikations layoutet (en ny side, ikke forsiden) består af også en header med en bruger menu oppe i højre hjørne (horizontalt), en toolbar til at vælge udner applikationer og en horizontal menu som indeholder underpunkter til den valgte under-applikation.

Under headeren (ny side), skal der være nogle venstre stillede paneler som kan indeholde, drag'n'drop elementer, under menuen med mere.

Til højre for panelerne er der hvor indholdet så er..

Hvis muligt må der godt blive lavet noget eksempel XHTML/CSS til at holde alle de grafiske dele på plads, skal laves uden tables... og siden skal samtidig kunne skaleres ned til 800x600 da jeg skal benytte siden på mit arbejde på nogle lav opløsnings terminaler..

Håber nogen derude kan hjælpe mig!

Med venlig hilsen,
Anders Jacob Hansen
Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. april 2009 - 18:17 #1
Med toolbar mener jeg at det kan være tabs med iconer eller ligende..

Med horinzontal menu mener jeg at det ikke _skal_ indeholde iconer men godt må..

Kom med et forslag :-) så vil jeg blive glad
Avatar billede computerlab Nybegynder
27. april 2009 - 19:43 #2
Hvilken teknologi er denne web applikation lavet i?
Hvad er deadline og budget på opgaven?

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede trissebasse Nybegynder
27. april 2009 - 19:56 #3
Tjae... Jeg tror jeg vil anbefale min tidligere kollega (igen!). De kan vist efterhånden det meste indenfor HTML/CSS + div.
Kik på www.qdevelopment.dk
Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. april 2009 - 22:24 #4
Budget kan jeg ikke oplyse om desværre - vi indhenter tilbud på nuværende tidspunkt - jeg ved ikke helt hvor lang tid tager men jeg havde håbet så hurtigt som 1 uge..

applikationen bliver lavet i PHP og hosted i et open source miljø
Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. april 2009 - 22:26 #5
Jeg tænker designs i stil med dem LukeW laver: www.lukew.com
Avatar billede ajh87 Nybegynder
05. maj 2009 - 13:11 #6
ser ikke ud til nogen vil påtage sig opgaven..
jeg kan kontaktes via e-mail: ajh (at) hoth (dot) dk

hvis nogen er interesseret i at prøve