Avatar billede SiaJ Nybegynder
26. april 2009 - 16:55 Der er 2 kommentarer

Flash ?

Hej,

Jeg er på udkig efter en som kan lave en billedeviewer i flash, hvor kunden nemt og simpelt selv kan skifte billederne ud m.m.

Hvis du mener opgaven måske er for dig, så lad os tage en nærmere snak om detaljerne og pris m.m. - bare smid mail og hjemmeside adresse.

- Sia
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2009 - 17:11 #1
Hej Sia

Der er jo mange muligheder for det du nævner, men vil meget gerne have en snak med dig omkring nhvad der ænskes og hvordan.

Du kan fange mig på osj@device.dk og hjemmesiden er www.device.dk
Jeg kan også sende dig lidt referencer osv. hvis du synes vi skal snakke nærmere sammen.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede food-figther Nybegynder
12. maj 2009 - 20:00 #2
Hej Sia

Jeg arbejder til daligt med flash og udvikler flashmoduler og objekter til brug på web og applikationer. Jeg har erfaringer med at sammenkode flash med andre sprog, som det i dit tilfælde kræver.

Du kan se nogle af de ting jeg har lavet på:
http://flashden.net/user/Food_Fighter

Send mig en mail på jonasvinther[snabela]stofanet.dk, hvor du forklarer opgaven nærmere mv.

Med venlig hilsen
Jonas Vinther