Avatar billede ancillus Nybegynder
25. april 2009 - 22:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vand i den bærbare

Hej,

Jeg har været så smart at spilde et lille skvæt vand ned i min bærbare. Jeg slukkede med det samme det skete, og det lader ikke til, at der umiddelbart er sket noget. Men hvad er det bedste jeg kan gøre nu? Vil helst ikke f*cke det mere op jo.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. april 2009 - 22:56 #1
Tag batteriet fra også. Bare for at være sikker.
Avatar billede ancillus Nybegynder
25. april 2009 - 22:59 #2
Okay. Er gjort nu :)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. april 2009 - 23:05 #3
Du nævnte selv at det var en smule, så kan det være ok.

Er der tale om en "stor smule" så skal det måske have hjælp til at komme ud.

Er du bekymret over data kan harddisken også tages ud, typisk enten via bunden eller siden.
Avatar billede ancillus Nybegynder
25. april 2009 - 23:09 #4
Okay, så hvis jeg tager harddisken ud, og så lader computeren tørre til imorgen, så burde jeg kunne tænde den igen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2009 - 23:16 #5
Lad den stå varmt i 24 timer så burde det være ok.
Avatar billede ancillus Nybegynder
25. april 2009 - 23:24 #6
Okay. Jeg vender tilbage med nogle point om 24 timer, hvis copmuteren altså ikke imploderer når jeg tænder den igen ;)
Avatar billede ancillus Nybegynder
25. april 2009 - 23:24 #7
*computeren
Avatar billede justrace Novice
26. april 2009 - 00:16 #8
Hvad er det for en bærbar?
Avatar billede vunde Nybegynder
26. april 2009 - 11:56 #9
Heh.. Jeg må vist være modig. Da jeg spildte fanta i min gamle zepto slukkede jeg den med det samme, men tændte den allerede igen 1½ time efter. Modige og dumdristige mig..
Avatar billede ancillus Nybegynder
26. april 2009 - 13:29 #10
Det er en Znote 6224w
Avatar billede ancillus Nybegynder
27. april 2009 - 00:38 #11
Hurra! Den virker stadigvæk fint.

Hvis Lars_pcworld.dk og John Stigers skriver svar, så kan jeg lige acceptere dem.

Går ud fra at man godt kan fordele point ud over flere brugere?
Hvis ikke, så må de gå til Lars_pcworld.dk
Avatar billede vunde Nybegynder
27. april 2009 - 08:50 #12
Kan man godt.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 19:46 #13
Det kan man - bare ving af i accepter svar under dem skal have point.