Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
24. april 2009 - 21:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk er forsvundet...

Min bærbare HP kan pludselig ikke komme på det trådløse netværk mere. Aner ikke om der er nogen der har "pillet" eller netkortet er gået i stykker. Men når jeg går ind i Netværksforbindelser, så er der ikke nogen Trådløs netværksforbindelse. Er der nogen der har et bud?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 21:14 #1
Hej..

Hvilken computer model har du ?

Er der ikke en slags "lock skyder" på din computer ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 21:21 #2
Her er et eks.

Acer Aspire One.
LINK http://img519.imageshack.us/img519/2232/aceraspireone.jpg
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
24. april 2009 - 21:25 #3
Jo der er en skyder og den står rigtig. Det er en HP Pavilion.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2009 - 21:36 #4
Virker det trådløse net på andre pc´ere`?
Tag strømmen i 5 sek. til router og slut det til igen - prøv om det har effekt.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 21:44 #5
Den "lock skyder".. er den med fjeder ?

Hvad er din computer HP Pavilion Model nr ?
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
24. april 2009 - 22:15 #6
Det virker fint med de andre pc'ere
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 22:31 #7
#5 ?
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
25. april 2009 - 08:08 #8
Jeg tror ikke helt at denne side her virker som den skal - mine svar kommer ikke ígennem... Må prøve til mange gange. Men det er en HP Pavilion Entertainment PC - og jeg tror ikke at skyderen er defekt, for så ville der bare være et rødt kryds over trådløs netværk i netværksoversigten
25. april 2009 - 08:53 #9
((Hvis du bruger den GAMLE IE6 så går det ikke så godt!!!))
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
27. april 2009 - 14:54 #10
Netkortet er defekt!
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
25. august 2009 - 10:27 #11
Hvis nogen skulle have interesse, så var det alligevel ikke netkortet men bundkortet. Det stod nemlig helt af for en måned siden - for anden gang.... Da vi fik pc'en retur med nyt bundkort og gammelt netkort, så virkede det trådløse internet igen. Så derfor må det have været bundkortet.
Så er det spændende hvor længe dette bundkort holder!!!