Avatar billede borger Nybegynder
24. april 2009 - 15:32 Der er 1 kommentar

bundkort og 1tb hd

Hej

Jeg købte følgende bundkort for et års tid siden
Gigabyte GA-P35C-DS3RSocket 775

og byggede selv en pc der virkede fint i et stykke tid, men så stoppede den så også med at virke og den blev sendt til noget PC reperation (PC express) der sagde at det var harddisken der var i stykker. De skiftede den til en
Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB efter mit ønske.

Da jeg fik den hjem virkede den stadig ikke, men det var et nyt problem. Under windows xp installationen sagde pc'en at der kun var 8GB på harddisken selvom der skulle være 1TB.
De kloge folk hos PC express påstår nu at det er fordi at mit bundkort ikke kan forstå så store harddiske.

Mit spørgsmål er :
Kan det virkelig passe?

mvh
Borger
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. april 2009 - 09:33 #1
Er din Bios opdateret til nyeste version?