Avatar billede harlequin Nybegynder
24. april 2009 - 08:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook laver tlf nummer

Jeg har et problem med Outlook 2007, den sætter 0000 foran nogle af mine telefonnummer så +45 xx xx xx bliver til +45 (0000) xx xx xx, hviket gør at jeg ikke kan ringe op til nummeret mere.
Jeg kan ikke rigtigt se noget system i hvilke nummer den vælger at gører det ved, udover at det kun er mobil nummer.

Jeg håber en derude har en løsning på det.

På forhånd tak
Peter
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. april 2009 - 08:39 #1
Jeg har et bud.
Du skal et helt andet sted hen. I Kontrolpanelet under Telefon & modem-indstillinger, skal du redigere "Min Placering" og fjerne "område nr.".
Dette er kun et bud, men jeg tror at det er det rigtige.
Avatar billede harlequin Nybegynder
24. april 2009 - 10:18 #2
Jeg kan godt se at der står 0000 i mit områdenummer men jeg er ikke udmiddelbart i stand til at ændre det, kun opsætte nogen regler uden held.
Avatar billede harlequin Nybegynder
24. april 2009 - 10:23 #3
Så lykkes det mig at ændre mit område nummer til ingen ting og derved problemet, tak for hjælpen.
Avatar billede kedde89 Nybegynder
18. august 2010 - 12:43 #4
Jeg sidder med samme problem i windows 7. Hvad var løsningen helt præcist? :)
Avatar billede harlequin Nybegynder
19. august 2010 - 11:17 #5
Jeg kan ikke helt huske det, noget med at jeg skulle ind og ændre min region et sted under opsætning for modem og fax eller telefon indstillinger.