Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
24. april 2009 - 00:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Proxy

Hej

Jeg har lige fundet ud af at man kan se formel1 live på www.rtl.de. Men problemet er bare at det kun er tyskere der kan se det. Så tænkte jeg, kan man ikke bare bruge en tysk proxy server og så se det den vej igennem? Men hvordan gør jeg det, hvilke programmer skal jeg bruge og hvilken server?

Håber I kan hjælpe mig

Mvh. Jacob
Avatar billede CCodam Nybegynder
24. april 2009 - 00:47 #1
#0 Du kan prøve med:
http://proxy-service.de

Der skal du bare skrive www.rtl.de og trykke go :)
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
24. april 2009 - 00:51 #2
arhmen for hulan hvor du kan.. Mega nice.. det virker bare.. Svar og du får de fortjente points..
Avatar billede CCodam Nybegynder
24. april 2009 - 01:28 #3
#2 Så må du jo have nogle hyggeligt timer foran skærmen med formel1 ;)
Avatar billede ALTforStilhed Nybegynder
21. januar 2013 - 15:12 #4
Det er vel ikke altid at den virker? Jeg har forsøgt et par gange med jævne mellemrum, uden held.