Avatar billede stigmik Nybegynder
23. april 2009 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mail fra Outlook 2007

Jeg bruger Outlook 2007 samt XP.
Jeg kan godt modtage mails, men pludselig kan jeg ikke sende fra nogle af mine mail-adresser.
Jeg får fejlkoden: 0x80040607
Jeg benytter umiddelbart de korrekte POP3 samt SMTP adresser.
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 18:26 #1
Inde i Outlook:

Funktioner -> E-mail-konti -> Marker din konto -> Rediger -> Flere Indstillinger -> Server til udgående post -> Vælg "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse" og "Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post"
Avatar billede stigmik Nybegynder
25. april 2009 - 17:55 #2
Mange mange tak. Dette var lige løsningen, selvom jeg ikke rigtigt forstår, at jeg lige pludselig skulle lave denne ændring. Samtidigt forstår jeg heller ikke, at du har kunne finde ud af løsningen, men det er jo dejligt, at nogle kan gennemskue andres store problemer ;-)
Avatar billede CCodam Nybegynder
25. april 2009 - 18:02 #3
#2 Det er mærkeligt at det lige pludseligt sker, men de må jo have ændret nogen server indstillinger...
Løsningen var dog intet problem, da din fejlbeskrivelse jo var fyldestgørende nok, til at det stort set kun var her problemet kunne ligge...
Men jeg er glad for at kunne hjælpe :)