Avatar billede aloc-dk Nybegynder
23. april 2009 - 16:20 Der er 3 kommentarer

Rasterize tekst i flash

Hej Eksperter!

Jeg har et forholdsvis simpelt spørgsmål som jeg håber en herinde kan svare på.

Her på min arbejdsplads har vi en grafisk profil hvor vi bruger en lidt speciel font som fylder rigtigt rigtigt meget hvis den bliver inkluderet i flashen. Det hjælper ikke at "breake den apart" da der stadig er så meget vector information i objektet at det stadig fylder alt for meget. Så som det er ligenu er jeg nødt til at skrive min tekst i Photoshop og så eksportere en PNG jeg hiver ind i Flash - og det er simpelthen for besværligt!

Er der ikke en funktion til at rasterize et flash objekt, eller endnu bedre et tekst-felt direkte i flash?

Jeg kører i øvrigt Flash CS4.

På forhånd tak! :)
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
24. april 2009 - 11:11 #1
Op :)
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
28. april 2009 - 08:48 #2
Ingen der har et bud på ovenstående problemstilling?
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
01. maj 2009 - 12:40 #3
SIDSTE bump..