Avatar billede thelonely Nybegynder
22. april 2009 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Leder efter et program til at lave videofiler mørkere

Jeg har nogle simpsons afsnit som jeg gerne vil se på¨min iPod. Desværre kan man næsten ikke indstille brightness på iPoden og derfor er simpsons afsnittene meget lyse, de skinner nærmest i øjnene på en. Det er ikke noget problem om dagen, men når jeg vil se dem i mørke(som jeg ofte gør om aftenen) så lyser de alt for meget op. Det gør ondt i øjnene og man kan nærmest bruge ipoden som lampe.

Derfor leder jeg efter et program som kan gøre videofilerne mørkere, så jeg kan se dem på min ipod.

Skriv lige hvis i ikke forstår spørgsmålet.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
22. april 2009 - 23:52 #1
Hej..

i hvilken filformat skal programmet bruges til ?

(MP4/Avi/mpg/..osv)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 02:56 #2
Avatar billede thelonely Nybegynder
26. april 2009 - 14:00 #3
Hej, jeg prøver lige AVS Video Converter.

De filer jeg har er wmw, avi, xvid. dvs. mange forskellige formater. Jeg bruger så Videora til at lave dem om til h.264 eller MPEG 4. Jeg har ikke så meget forstand på det, men nogle af dem er vel videoformater.

Men det er vel også ligegyldigt om jeg laver videofilerne mørke før eller efter jeg convertere dem til apple venlige formater.
Avatar billede thelonely Nybegynder
28. april 2009 - 13:05 #4
AVS Video Converter fungerer perfekt... mange tak!