Avatar billede muknuser Nybegynder
22. april 2009 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-mails forsvinder

Hejsa. Jeg oplever pt at jeg ikke alle e-mails jeg modtager er synlige i indbakken. Senest har jeg oplevet følgende: ved send og modtag fremkom beskeden "modtager 1 af 4 e-mails" efterfølgende stod der at postlevering blev udført, men der var kun 2 nye beskeder i min indbakke!! Jeg ved med sikkerhed at der er blevet sendt e-mails i dag jeg ikke har modtaget. Hvor søren kan jeg finde disse e-mails?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2009 - 21:37 #1
Prøv at kigge i Spam-mappen eller Uønsket e-mail-mappen.
Avatar billede muknuser Nybegynder
22. april 2009 - 21:46 #2
:o) jamen der var de jo.
Avatar billede muknuser Nybegynder
22. april 2009 - 21:47 #3
Vil du venligst sende et svar igen, der var ikke mulighed for at acceptere det første
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2009 - 22:28 #4
Her kommer svar.  :-)