Avatar billede freethinker Nybegynder
22. april 2009 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af bærbar søges (Lenovo vs. FSC)

Jeg overvejer i øjeblikket hvilken af af følgende computere, jeg skal købe:
FSC Amilo 3655
http://www.notebookcheck.net/Review-FSC-Amilo-Si3655-Notebook.9616.0.html

eller
Lenovo Thinkpad SL 300
http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-Thinkpad-SL300-Notebook.11972.0.html

Begge koster nogenlunde det samme, men ydelsen er lidt bedre på FSC'en. Den har dog ikke samme finish og kendte kvalitet som Lenovoen. Er der nogen, der har erfaringer med nogle af disse maskiner. Jeg tænker især performance til studiebrug, lyd, varmeudvikling, batteritid og skærmkvalitet.

Den skal bruges til studie, dvs. ikke 3d, skal gerne have et godt batteri og generelt holde godt.

Jeg ved, at Lenovo laver højkvalitets cases og deres garanti er god. Dog er der kun 1 års garanti på deres billigserie, SL.

Nogen der har et bud på det?

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2009 - 20:10 #1
Begge koster nogenlunde det samme, men ydelsen er lidt bedre på FSC'en. Den har dog ikke samme finish og kendte kvalitet som Lenovoen.

Tværtimod - fsc maskinen føles langt mere gennemført end Lenovoen som føles meget plastikagtig.
Avatar billede freethinker Nybegynder
22. april 2009 - 21:31 #2
Okay - tak for svaret. Vil dog sige, at andre Lenovo'er (X og T-serien, som selvfølgelig er noget dyrere) er i lækker kvalitet, vil jeg sige.

Men det blev også til en FSC'er, pga. ydelsen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2009 - 20:19 #3
Godt valg :)