Avatar billede argoony Nybegynder
06. juli 2001 - 23:33 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

CS virker ikke!!!

Hej er der nogen af jer der ude der ved hvad der er galt med mit CS hvis jeg prøver at joine over internet får jeg bare en timeout besked....
Hvad kan jeg gøre ved det???

Hilsen argoony
Avatar billede the-ripper Nybegynder
06. juli 2001 - 23:36 #1
er din cs hentet på internettet eller er det en du har købt
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2001 - 23:43 #2
Hører spil ikke til i en anden kategori!?
Avatar billede argoony Nybegynder
06. juli 2001 - 23:45 #3
det er noget jeg har købt hvorfor???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 23:51 #4
Hr du opgraderet til den nyeste version? Hvís ikkebliver du smidt af!
Avatar billede kunze Nybegynder
06. juli 2001 - 23:56 #5
Hmm... Hvor mange ram har du ? Hvilket styresystem kører du ?

Hvis du kører 2000 og har 64 ram så kan du ikke joine...

www.prc-data.dk <-- Billigst mht. ram!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juli 2001 - 00:03 #6
Hvis du kører 2000 og har 64 ram <- passer ikke... det går da fint..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juli 2001 - 00:05 #7
Nu er det oxo en original version vi snaker om ikke???
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 00:34 #8
Der er 0,1 procent forskel på Original versionen og den anden!!!

Du kan ikke engang køre kun Win2k med 64 ram.. ikke hvis det skal køre acceptabelt!

:D
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juli 2001 - 00:42 #9
Det er sjovt i er 2 der har nævnt 2000, men jeg ser det ikke nævnt i spørgsmålet....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juli 2001 - 00:47 #10
kunze, det er myter. Jeg kører en Windows 2000 på en 700mhz Celeron med 64 mb. på jobbet. Den kører fint. Det tager lang tid at boote. Men når først den er i luften er der ingen problemer...

NanoQ
Avatar billede argoony Nybegynder
07. juli 2001 - 00:58 #11
Jeg har en Thunderbird 850 med Raid på mine Harddiske også har jeg 384MB Ram og et
GeForce 2 GTS...

argoony
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2001 - 00:59 #12
Argoony>> Hvis det er en pirat du har, og der er en anden der bruger CD-key\'en, så kan du ikke logge på. Så kan du jo købe originalen så forsvinder det problem.

Læg mærke til jeg siger hvis det er en pirat.....
Avatar billede asmodeus Nybegynder
07. juli 2001 - 08:23 #13
Hvis du har en firewall installeret kunne det være problemet?

mvh/
Asmodeus
Avatar billede cooliceman Nybegynder
07. juli 2001 - 09:03 #14
Har du de nyeste opdates?
hvis du har kan det eventuelt være din CD-Key der noget igalt med (hvis du har fået den fra internetet, kan den være i brug.)
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 16:43 #15
Jeg ved godt at Win2k kan køre på en maskine med 64 ram men det skal jo siges at det kører noget langsomt og jeg tvivler på at man kan spille acceptabelse Counter-Strike da CS helst vil have min. 32 ram :)

Hvis nu det skulle være din CD-Key så brug min..

Kender du til regedit ?

Hvis ikke så hent denne fil www.kunze.dk/hl.reg og kør den, vælg Ja og derefter Ok... Det skulle løse problemet...

Ellers gør følgende i regedit:

[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Valve\\Half-Life\\Settings]

\"Key\"=\"3825649524285\"

Hilsen Simon Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 16:45 #16
Hvis du skulle stå og mangle updates så hent dem fra http://gamescomputer.opasia.dk :)

Den nyeste Half-Life version er pt. 1.1.0.6 og den nyeste Counter-Strike version er 1.1

Hilsen Simon Kunze
Avatar billede argoony Nybegynder
07. juli 2001 - 18:11 #17
bruger du da ikk din cdkey eller hva??? simon
Avatar billede argoony Nybegynder
07. juli 2001 - 18:12 #18
men tak for det simon nu virker det!!!
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 21:02 #19
Jeg har 2 stk. og jeg bruger dem begge men en mere der bruger den skader ikke... ;)

CS er jo verdens fedeste spil så det var syndt for sig.. hehe!

Hilsen Simon Kunze
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 12:39 #20
Dette er en overtrædelse af Ekspertens regler.

Der må ikke udveksles CD keys, da det strider mod loven om ophavsret.

http://www.eksperten.dk/spm/87448

Kommentér der hvis i er uenige.

NanoQ
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 13:50 #21
Brugeren med det tilhørende WON ID vil ikke kunne spille fra hverken Opasia\'s eller Jubii\'s servere fra i morgen tidlig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 13:55 #22
:)
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 15:15 #23
lol da.. I er sjove at høre på...

Nogen her som mener hvad de skriver ?
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 15:18 #24
ja?
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 15:22 #25
hehe...

Ok.. Den der med Opasia og Jubbi holder ikke... Den vil hverken røre mig eller andre... :)

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk himler over det...

Har du måske et lovligt Half-Life ?? Nej vel ?`Hvad har du så at brokke dig over.. hehe..

undskyld hvis jeg lyder provokerende.. jeg er bare forundret...
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 15:28 #26
:o) jo..

1. Jeg er selv admin på Opasia.
2. Jeg har snakket med Jubii, som har klaret det.
3. Ja, selvfølgelig har jeg en lovlig version af HL.. du kommer ikke på nettet uden en valid CD key.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2001 - 15:34 #27
getalife>> man behøver ikke nødvendigvis at have en unik cd-key. sierrra blev trætte af folk der klagede over at de ikke kunne komme pg.a. cdkey\'en.
Valideringen foregår nu, som altid bortset fra at den samme cdkey kan bruges af 3 spillere på en gang. (dog er der en ventetid på ca 25 min, før man kan logge ind)
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 15:36 #28
Troede de gik væk fra det omkring CS beta 7.1?
Oh well.. der sker så meget..
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 15:53 #29
Hmm...

Jeg bruger en anden CD-Key til daglig...
Så det går nok..

getalife > Hvad er dit nickname så ?
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 15:55 #30
Nu leget vi gætteleg!

Hvad hedder den \'ledende\' admin hvis nickname starter med Q og er på 5 bogstaver/tal ?
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 15:56 #31
leger menre jeg.. :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
08. juli 2001 - 15:57 #32
quala lumpur
quantas
quizz

-det var mine 3 gæt
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 15:58 #33
Quade er ikke ledende.. han står bare for servere.
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 16:06 #34
Jeg smed også ledende i \'\' :)

Han har sig et hyggeligt IRC script...

\"Desværre vi mangler ikke flere admins\"

Hvad er dit nickname ?
Avatar billede getalife Nybegynder
08. juli 2001 - 16:08 #35
Falsk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 17:32 #36
Jeg har såmen udelukkende \"lovligt\" software på min maskine.

Jeg er nu heller ikke den store \"spiller\". Jeg bruger min pc 10-12 timer dagligt til arbejde. Når jeg har fri, er det at sidde foran skærmen ikke lige min første indskydelse.

Men det er debatten uvedkommende. Fakta er at Ekspertens regler er blevet overtrådt, hvorfor Admin hermed er gjort opmærksom på det.

NanoQ
Avatar billede kunze Nybegynder
08. juli 2001 - 19:43 #37
Hvis der er en admin derude vil jeg meget gerne lige snakke med ham før jeg evt. bliver slettet.

Hvis du bruger den udelukkende som arbejdsredskab forstår jeg godt at det kun er lovligt software.

Jeg kan dog også nævne at jeg er 14 år og bruger den derfor primært til at spille på og lave lidt hjemmeside i af og til.

Tilmed har jeg ikke råd til at betale flere tusinde kroner for de programmer som jeg bruger :)

Hilsen Simon
Avatar billede alvion Nybegynder
09. juli 2001 - 18:44 #38
kunze -> Du kan jo godt køre lovligt alligevel. Kør Linux
Avatar billede kunze Nybegynder
09. juli 2001 - 19:06 #39
Ja Linux er skam godt nok... Bare ikke når man spiller så meget som jeg gør :)

Men ok... jeg har skam det originale Windows 98 SE...