Avatar billede jonas_h Nybegynder
20. april 2009 - 21:38 Der er 3 kommentarer

Silverlight Application loades ikke

Jeg har lavet en lille silverlight app og en tilhørende web application. Dette virker perfekt på min udviklingsmaskine, men når jeg laver et deploy til web-hotellet (Surftown) er det som om, at intet loades. Hvis jeg højreklikker kan jeg se, at det er et Silverlight-objekt som er indsat på siden, men alt indhold eller lignende loades ikke.

Jeg får følgende fejl:
---------------------------------------------
Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; Tablet PC 2.0; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618)
Tidsstempling: Mon, 20 Apr 2009 19:34:32 UTC

Meddelelse: Unhandled Error in Silverlight 2 Application
Code: 2104
Category: InitializeError
Message: Could not download the Silverlight application. Check web server settings

Linje: 53
Tegn: 13
Kode: 0
URI: http://BLABLA.dk/ImageRotatorTestPage.html
----------------------------------------------------

Kan det være fordi, Surftown ikke har Silverlight 2 installeret?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
20. april 2009 - 23:34 #1
Hejsa jonas :) Kan du måske smide et link så vi kan se den? det link du har vist er til en survey, så svært at se hvad der sker og ikke sker :)

Og jeg har leget med Silverlight 2 på surftown før og virkede fint :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:47 #2
Virkede det? :) Hvis ja må du da gerne mark mit svar
Avatar billede tryout Nybegynder
19. maj 2009 - 11:37 #3
Jeg har haft samme problem her er løsningen:

det kræves  at man registrerer føgende MIME extensions:

Extension    MIME Type
.xap    application/octet-stream
.xaml  application/xaml+xml

så virker det.