Avatar billede dazzy Nybegynder
20. april 2009 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Session

Hej derude.
Hvordan overskriver jeg en session?
Og hvordan slutter jeg en session? (Har søgt på nettet, det jeg finder kan jeg ikke få til at virke)

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2009 - 16:26 #1
En session er når serveren giver client nogle data - typisk en cookie eller en del af URL - således at server kan associere multiple requests fra den samme bruger med hinanden og med en data struktur paa server.

Jeg ved ikke hvad du mener med at overskrive en session.

De fleste server side sprog har en funktion til at invalidere en session. Hvis du fortaelle rhvilket sprog, saa kan vi give et mere praecist svar.
Avatar billede dazzy Nybegynder
20. april 2009 - 17:04 #2
Det er i PHP. Ups
Avatar billede grunken Nybegynder
20. april 2009 - 17:11 #3
Avatar billede dazzy Nybegynder
20. april 2009 - 17:52 #4
Jo tak :P
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2009 - 19:55 #5
Tid at få afsluttet her ?
Avatar billede dazzy Nybegynder
22. oktober 2009 - 18:49 #6
Ja