Avatar billede lodbergs Nybegynder
19. april 2009 - 20:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette virtuelt cd-drev på usb-nøgle

Hej

Jeg har en usb-nøgle med et virtuelt cd-drev. Jeg vil gerne have slettet drevet, som ligger på en partition på nøglen.
Følgende har jeg prøvet uden held:

a)formatere nøglen
b)U3 removal http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=391
c)forsøge at slette partitionen i "Administration" i kontrolpanelet.

Kan nogen hjælpe?

vh. Søren
19. april 2009 - 21:00 #1
... du mener vel "Diskhåndteringen" ?
Avatar billede lodbergs Nybegynder
19. april 2009 - 21:02 #2
ja - lige præcis :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2009 - 21:03 #3
Er det virtuelle drev på USB flashen fra fabrikkens side?
Hvad mærke/model er der tale om?
Avatar billede lodbergs Nybegynder
19. april 2009 - 21:06 #4
Det der ligger på det virtuelle drev er fra Pharma Danmark. Det er en gave fra dem.

Jeg skylder lige en forklaring på, hvorfor jeg absolut VIL slette 8MB på en 2GB disk. Jeg skal bruge nøglen fyldt med MP3'er i min nye bil, men sticket virker ikke, hvilket jeg formoder skyldes det virtuelle drev. Jeg har prøvet med ét andet stick, der virkede i bilen uden problemer.
Avatar billede lodbergs Nybegynder
19. april 2009 - 21:23 #6
hmm....jeg skal vist se mig lidt for fremover :)
Men mon ikke Pharma Danmark har sendt mig et clean stik. Jeg håber det - men det skal væk det drev :)
Avatar billede lodbergs Nybegynder
07. januar 2010 - 20:38 #7
tråden lukkes.........