Avatar billede jcr Nybegynder
19. april 2009 - 08:10 Der er 7 kommentarer

kan ikke sende mails

Bruger opdateret outlook 2003 men er begyndt IKKE at kunne sende mails til bestemte adresser. Bl.a. nogle pokerfirmaer men nu også f.eks getmore.
Jeg får typisk en meddelelse som denne her: http://peecee.dk/upload/view/165580

Jeg har prøvet at sende mails til pokerfirmaerne direkte via deres hjemmeside. Har prøvet at få en anden bruger til at "teste" disse domæner og han mener at sitene kan være blacklistet. Og dog har han kunne sende til en udbyder som jeg ikke kan sende til, så fejlen ligger nok mere hos mig. Jeg har tidligere kunne sende til de samme udbydere så jeg forstår ikke sammenhængen.

Håber I kan hjælpe mig videre.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. april 2009 - 08:17 #1
Hej

Hvis du ikke har problemer med at sende til andre generelt? så ligger fejlen sandsynligvis ikke hos dig.

Jeg modtager en "relay access denied" mail tilbage når jeg sender mail.

Din e-mail er ikke leveret til modtageren. Det kan skyldes at, den e-mail adresse du har sendt til ikke eksistere, eller fordi den server som skulle modtage den ikke kan finde e-mail adressen.
Kontakt personen som ejer e-mail adresse, og gør dem klar over problemet.

Good luck
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. april 2009 - 08:19 #2
Foklaringen på at din ven var heldig med at sende kan ligge i hvis dem i sender til har forskellige mailservere, derved kan den ene godt have problemer imens den anden køre ;)
Avatar billede jcr Nybegynder
19. april 2009 - 10:53 #3
Ok det undre mig blot at jeg tidligere har kunne maile til dem. Måske kunne jeg få dig til at prøve at sende en hilsen mail til dem og se hvad du får af tilbagemelding?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. april 2009 - 11:11 #4
Hej

Jeg har lige sendt en mail til sales@getmore.dk

Den serud til at være gået igennem ;)

Jeg ser på din fejl besked at du forsøger at sende nogle reklamationer? Kunne det tænkes du har brugt en forkert tone så de har blokeret dig ?

Bare en tanke ;)
Avatar billede CCodam Nybegynder
19. april 2009 - 11:11 #5
#0 Hvor har du mail henne? er det via pop3/imap eller via en Exchange Server?

Har du krydset af i at din udgående mail server kræver authenticattion?
http://onlinebusinesswiki.com/images/e/ef/Email_-_MS_Outlook_2003_step6.jpg
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. april 2009 - 11:22 #6
Mailen er modtaget

Venlig hilsen / Best regards

Industribuen 5F
2635 Ishøj
Denmark
Avatar billede fusion-it Nybegynder
19. april 2009 - 11:24 #7
Det absolut være CCodam som skal have points ..... for der har du svaret tror jeg ;)