Avatar billede chivaz Nybegynder
19. april 2009 - 01:58 Der er 6 kommentarer

Roxio Update Manager

Der blive ved med at dukke en besked fra Roxio Update Manager op på skærmen, selv om jeg klikker på anuller:

"Den funktion, du prøver at benytte, er på en netværksressource, som ikke er tilgængelig" og "Prøv OK for at forsøge igen, eller skriv en anden sti til en mappe med installationsmappen 'UM.MSI' i feltet nedenfor".

Har forgæves forsøgt at fjerne den via Tilføj/fjern. Får at vide at der er sket en alvorlig fejl.

Hvordan kommer jeg af med skidtet?
Avatar billede chivaz Nybegynder
19. april 2009 - 02:27 #1
Nu kan jeg ikke engang få l*rtet til at gå væk midlertidigt.

Please, hjælp! Mit temperament er slet ikke til den slags.
Avatar billede chivaz Nybegynder
19. april 2009 - 18:52 #3
Tænkte det nok. Den sædvanlige roman. Jag kan slet ikke overskue alt dette.
Er der nogen som har en _kort_ version, så jeg kan få løst problemet uden at det skal gøres til en videnskab?

treatmenice -> Det er ikke utaknemlighed. Er bare for indviklet.
Avatar billede chivaz Nybegynder
20. april 2009 - 22:12 #4
Det er lykkedes mig at slette skidtet via Tilføj/fjern. Er lige meget. Skal ikke have noget opdateret her.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2009 - 22:20 #5
http://kb.roxio.com/search.aspx?URL=/content/kb/General%20Information/000020GN&PARAMS=set-locale=en

det stod her

3.This can also be an error of the Update Manager unsuccessfully attempting to update itself. To update, remove this program using the Add/Remove Programs control panel. It will be called either "Roxio Update Manager" or "Sonic Update Manager"

m.v.h
Avatar billede chivaz Nybegynder
21. april 2009 - 14:33 #6
Ok.
Jeg forsøgte det flere gange uden held inden jeg oprettede spørgsmålet (Citat: "Har forgæves forsøgt at fjerne den via Tilføj/fjern. Får at vide at der er sket en alvorlig fejl").
Nu ville den så pludselig godt forsvinde. Måske fordi jeg i stedet for blot at annulere når den dukkede, afsluttede den i Windows Jobliste.