Avatar billede kfh Nybegynder
06. juli 2001 - 19:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visual InterDev 6.0, oprettelse af et projekt

Hej med jer

Jeg har følgende problem, som sikkert er nemt for den rette person:

Jeg skal oprette et projekt i InterDev og anvender Web Project Wizard til dette formål. Jeg bliver i den forbindelse bedt om at indtaste et servernavn. Idet jeg arbejder på min egen maskine, har jeg indtastet navnet på denne. Dette virker desværre ikke. Hvad gør jeg forkert?

I øvrigt anvender jeg PWS. Jeg ved ikke om det har nogen betydning?

Med venlig hilsen

KFH
Avatar billede vagngart Nybegynder
06. juli 2001 - 20:04 #1
Har du installeret Frontpage extensions ?

Hvis ja så prøv med ip 127.0.0.1 istedet for server navn.
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:48 #2
Avatar billede kfh Nybegynder
06. juli 2001 - 22:25 #3
127.9.0.1 virkede desværre ikke, men jeg må tilstå at jeg ikke har installeret Frontpage intensions. Beklager - men moonduck får point for hans kommentar med et link til en vejledning.
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
06. juli 2001 - 22:27 #4
Svar... Det er nu 127.0.0.1
Avatar billede kfh Nybegynder
06. juli 2001 - 22:32 #5
Det er sikkert rigtigt, men det vigtigste for mig er kommentarer som leder mig til den rigtige løsning. Det gjorde din kommentar - tak for det!
Avatar billede vagngart Nybegynder
06. juli 2001 - 22:35 #6
bare for god ordens skyld - jeg skrev nu også 127.0.0.1
:-)
Avatar billede kfh Nybegynder
08. juli 2001 - 19:16 #7
Undskyld.........
Avatar billede vagngart Nybegynder
10. juli 2001 - 22:38 #8
Helt i orden  ;-)
bare du fik løst dit problem