Avatar billede radiohead Nybegynder
18. april 2009 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med context.rewritepath (virtuel sti)

Jeg forsøger mig med noget dynamisk urlrewriting, og benytter mig af context.rewritepath i global.asax.
Det har virket fint indtil fornyligt, men når jeg forsøger nu, får jeg fejlen:

"Den virtuelle sti '/default.aspx' er tilknyttet et andet program, hvilket ikke er tilladt."

Default.aspx er filen alle paths bliver rewritet til i global.asax.

Whats suddenly going on?
Avatar billede radiohead Nybegynder
18. april 2009 - 14:08 #1
Måske skulle jeg sige, at det stadig virker fint, når det bliver uploadet til serveren.
Der får jeg ikke fejlen.
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. april 2009 - 19:59 #2
.
Avatar billede moulde Nybegynder
15. maj 2009 - 20:24 #3
Hvad fandt du så ud af?
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. maj 2009 - 20:45 #4
Ja, det er et godt spørgsmål. Det er jo en hel måned siden nu! :D
Kan faktisk ikke huske det.