Avatar billede odajensen Nybegynder
18. april 2009 - 02:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ERP - Pronto

Hej Eksperter!

Er der nogen som har erfaring med Pronto ERP?

http://pronto.com.au

Jeg ville vaere super glad for at hoere om erfaringer og meninger om Pronto software da mit firma er igang med at paabegynde migration fra MYOB accounting software til PRONTO ERP.

Dette vil udgoere en enorm aendring i mit arbejde (supply chain coordinator / eksport support).

Vi har ikke interne IT folk men ledelsen arbejder taet sammen med Pronto's udviklere om at tilpasse systemet. Det er et 100 % eksport firma, saa der er ingen varestyring etc involveret. Vi eksporterer koed (wholesale) til hoejklasse hoteller via luft og soefragt. Da der er tale om store maengder af meget dyre, og meget let tilgaengelige varer med foelsom dokumentation involveret, er det klart at intet maa gaa galt.

Erfaringer, som kan lede til bedre forstaelse af hvilke udfordringer vi kan rende ind i loebet af det naeste halve aar vil blive modtaget med stor taknemmelighed!
Avatar billede odajensen Nybegynder
18. april 2009 - 02:11 #1
der skulle staa meget let forgaengelige varer, ikke let tilgaengelige
Avatar billede odajensen Nybegynder
26. august 2010 - 04:17 #2
Aabenbart er systemet ikke kendt i Danmark. Ok, jeg lukker traaden.