Avatar billede stef_s Praktikant
17. april 2009 - 19:50 Der er 2 kommentarer

TM internet security, opdatering går i stå.

Jeg har altid brugt trend micros programmer, da jeg finder dem rimelige pålidelige, men her på det seneste har jeg haft problemer.
Den skriver den opdaterer, og henter filerne, og påbegynder installationen, men den kommer ikke videre end til at "installere".
Den bliver bare stående, har haft computere tændt i op til 8timer, uden ændring.
Den har gjort det de sidste 3-4 dage nu, andre der har det samme problem?
17. april 2009 - 21:35 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?
Avatar billede stef_s Praktikant
19. april 2009 - 02:32 #2
Kører vista 64, har lige fornyet min licens, men ingen ændring.