Avatar billede Babe132 Nybegynder
17. april 2009 - 16:38 Der er 2 kommentarer

Mp4

Jeg har for nylig fået bøvl med min mp4 har jeg gjordt noget ved den elelr gør den det fordi den er blevet instillet til det?, har jeg instillet den til det?, svvaaaarrrr Plllissss vil bare gerne fine ud af  hvad der er galt med den fordi jeg vil gerne bruge den :)
Avatar billede izym Nybegynder
18. april 2009 - 01:02 #1
Og med mp4 mener du en MP3-afspiller der kan afspille video? Uddyb desuden gerne "bøvl".
Avatar billede Babe132 Nybegynder
18. april 2009 - 09:40 #2
Ja og det med bøvl er at den skifter nummer for hurtigt der går måske 10 sek i nummeret også skifter den?.