Avatar billede hwlarsen Nybegynder
17. april 2009 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pure-ftpd-mysql kan ikke starte

Hej Eksperter

Her et problem som tidligere er blevet løst men kan ikke huske hvordan :-(

pure-ftpd-mysql er stoppet med at lytte på connections. Når jeg forsøger at starte programmet kommer følgende fejl:

/etc/pure-ftpd/db# invoke-rc.d pure-ftpd-mysql start
Starting ftp server: Running: /usr/sbin/pure-ftpd-mysql -l mysql:/etc/pure-ftpd/db/mysql.conf -l pam -u 1000 -E -A -O clf:/var/log/pure-ftpd/transfer.log -B
invoke-rc.d: initscript pure-ftpd-mysql, action "start" failed.
disk4:/etc/pure-ftpd/db#

Hvad kan det skyldes?

På forhånd tak.
Avatar billede lassebm Nybegynder
17. april 2009 - 13:59 #1
Giver loggen sammen fejl som sidst?
(Ref: http://www.eksperten.dk/spm/836773)
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
17. april 2009 - 15:36 #2
Pas, men har fået opstøvet en konge indenfor dette som har fikset det.

Fejlen var tilsyneladende en bug med den version af debian og pureftpd der er installeret.

Så der er vist compilet en masse osv...

Jeg lukker.