Avatar billede casperdj8 Nybegynder
17. april 2009 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sms via Excel / Outlook med EGEN udbyder

Hej, jeg har en Nokia E71.
Jeg sender mange sms'er rundt flere gange om måneden til hele min telefonbog som er mere end 1 sms lang(160 typeenheder) .
Normalt bruger jeg Nokia PC Suite men problemet er at den ene halvdel modtager ikke beskederne og den anden halvdel af beskederne bliver skrevet som ''mislykket'' på telefon hvilket jo er et kæmpe helvede!
Jeg ved så at man kan via Excel eller Outlook sende sms'er fra mobilen, men jeg vil gerne kunne gøre dette via min EGEN udbyder, fordi jeg har jo fri sms.

Nogen der har en idé hvordan det kan gøres så man slipper for de latterlig dyre sms gateway services?
(helst en step to step guide hvis det er)
Jeg har siddet i 5 timer og prøvet at finde ud af hvordan.

HJÆÆÆLP! :(
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
17. april 2009 - 13:32 #2
Den har jeg prøvet, problemet er at jeg ikke kommer videre når man trykker på ''new sms'', der kommer ikke en dialog boks som der burde.
Desuden ved jeg heller ikke om den kan sende til hele telefonbogen på samme tid?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. april 2009 - 14:01 #3
Sonofon har et lille add-in du kan installere til outlook.
Men jeg ved faktisk ikke om det virker til andre telefonudbydere.

http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/tale/services/sms_fra_outlook/
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. april 2009 - 14:01 #4
Ups så lige det kun var til sonofon.

Hvilken udbyder har du?
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
17. april 2009 - 14:04 #5
Jeg har TDC lige nu, og skifter til telia om et par måneder
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. april 2009 - 14:11 #6
Ok, tdc's tillader kun max 10sms om dagen.
Kan desværre ikke hjælpe dig der, andet end den som vlev nævnt før:

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA011750021033.aspx
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
17. april 2009 - 14:14 #7
Yeah det lidt noget møg. Håber der kommer en og laver noget fancy Excel fis som virker
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
18. april 2009 - 17:30 #8
Har fundet noget som virker efter 10 timer.

Det hedder FMA, floats mobile agent.