Avatar billede nicocarlos Nybegynder
16. april 2009 - 15:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på computeren, alt ser ud til at virke fint

Hejsa.

Jeg kører windows vista og har i et godt stykke tid haft problemer med at der ikke kom lyd ud af min computer.

Der er ingen problemer af spore i enhedshåndteringen og når jeg afspiller noget musik, samtidig med at jeg kigger nede i lydinstillingerne, så kan jeg se den grønne "streg" rykke sig op og ned som om den spiller.

Men der kommer stadig ikke lyd ud af højtallere/headset eller andet jeg sætter til.

Tænkte jeg ville spørge her, før jeg formater computeren.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2009 - 15:17 #1
prøv i systemtray at trykke på lyd ikon. det kan være den er slet fra
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
16. april 2009 - 15:20 #2
Det er den ikke.
16. april 2009 - 19:44 #3
... kontrolpanel - [Lyd] og kig alle punkter igennem...
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
27. april 2009 - 20:24 #4
Jeg har formateret computeren og det løste problemet, var helt sikkert noget galt med driverne.

Tak for hjælpen smid svar, så kan i dele point
27. april 2009 - 20:59 #5
(Skipper...)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2009 - 07:15 #6
ingen løsning fra mig så ingen point til mig
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
21. maj 2009 - 19:31 #7
Ok, så takker jeg og lukker