Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
16. april 2009 - 14:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Denne Computer opsætning Windows XP Pro SP3

Hej Eksperten, for lidt tid siden blev layoutet af min Denne Computer mappe ændret, og jeg tror at det har påvirket hvordan den finder usb enheder etc. da min mp3'er ikke vil tilsluttes mere, alle mine usb pinde og ekstern harddisk virker fint, men mp3'eren virker ikke :( Jeg har en Cowon D2 DAB.

Sådan her ser min "Denne Computer" ud nu:
http://img9.imageshack.us/img9/3691/dennecomputer.png
Sådan her skal den se ud:
http://www.robintek.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/mycomputer.jpg
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 14:54 #1
Under Vis kan du vælge at den skal Arrangere ikoner efter Type, og vise Ikoner med filoplysninger, hvilket er standard opsætningen...

Dette burde dog ikke have nogen effekt på hvor vidt din MP3 blir genkendt...

Når du har tilsluttet din mp3, så prøv at gå ind under Start -> Højreklik Denne Computer -> Administrer -> Diskhåndtering

Og se om den forekommer her, det kan ske at du bare skal ind og definere et andet drevbogstav til den :)
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
16. april 2009 - 15:47 #2
Tak, men det virker ikke, mp3'eren viser at den er tilsluttet, men computeren opfatter det ikke... Men nu fik jeg da min Denne Computer på plads. Nogen andre ideer mht mp3?
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 16:18 #3
#2 Blir den ikke engang vist under diskhåndteringen?

Virker den på andre computere?
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
16. april 2009 - 17:18 #4
Jeg har så lige prøvet og nej det gør den ikke.
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 17:34 #5
#4 Svarede du til om den blev vist i diskhåndteringen eller om den virkede på andre computere? :P
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
16. april 2009 - 18:43 #6
Virkede på andre computere, men den gør ingen af delene
Avatar billede virtualpenguin Nybegynder
16. april 2009 - 22:27 #7
sry det kunne misforstås, jeg kommenterede på at den ikke virkede på andre computere selvfølgelig... Jeg har indtil videre ikke fået den til at virke! Bare lige for, at alle forstår mig
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 22:32 #8
#7 I såfald lyder det desværre som om at den så, på en eller anden måde, er blevet defekt :/

Du må ned i butikken og benytte dig af din Reklamationsret...