Avatar billede gedekid Nybegynder
16. april 2009 - 11:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sjove udgaver af filer

Hej eksperter,

det er blevet forår og vi er her på jobbet gået igang med at forårsrengørere serverne...
Der har vi en masse billeder i jpg, tif osv. men på nogle er dem er der en fil der hedder det samme som  billederne bortset fra at det hedder ._billedenavn uden efternavn og nogle af dem blot med . foran...
De fylder ca. 4-5 kb stykket.. men når vi har 3-4000 af dem løber det hurtigt op.

Er der en forklaring på hvad det er for nogle filer og kan vi roligt slette dem?
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. april 2009 - 13:00 #1
Det lyder som nogle thumbnails genereret af en Mac. Dem burde du roligt kunne slette. Men de vil dukke op igen, hvis en Mac bruger kigge i mappen igen.
Avatar billede gedekid Nybegynder
16. april 2009 - 13:03 #2
Jeg takker :)