Avatar billede man4u Nybegynder
06. juli 2001 - 17:00 Der er 17 kommentarer

2D/3D figur søges

Hej Alle sammen!!!
Jeg er sammen med nogle andre i gang med at lave en 3D chat, og behøver en masse figurer.
Lige nu skal jeg bruge en butler i størelse 44:64
Han skal have hvid skjorte og sor jakesæt på. Det er gammeldags stil, derfor ville det også være godt, hvis at Butleren var gråhåret. En anden fed feature kunne være hvis han holte et fad eller et hviskestykke i den ene hånd / over den ene arm.
Avatar billede dna Nybegynder
06. juli 2001 - 17:09 #1
Måske en 3d-chat ikke var det rigtige, hvis man ikke kan tegne noget selv !?!?

dna
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 17:09 #2
Avatar billede bbs Nybegynder
06. juli 2001 - 17:14 #3
Nikolajdu->
Efter hvad jeg kan se, så var det første gang i forkert kategori.
Anden gang var der ingen der svarede.
Og her tredje gang søger han enten en 2D eller 3D figur, og ikke kun en 3D figur som i de 2 forrige spørgsmål!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 17:16 #4
Prøv så at se på hvornår spørgsmålene er oprettet. Der er ikke mange timer i mellem. Det er for kort tid til at alle kan nå at se spørgsmålene.

Anyway er jeg totalt stor modstander af projektet, hvor der tilfældigvis kommer nye brugere hver dag - for lige at rette lidt eller designe en ny figur til Højhuset (Der er tyvstjålet, men hedder noget andet).
Avatar billede man4u Nybegynder
06. juli 2001 - 17:20 #5
Nikolajdu->
Hvorfor kommer du ind på dette spg hvis du ikke er intreseret i at hjælpe, men kun komme med u-hjælpelige Kommentar???
Avatar billede bbs Nybegynder
06. juli 2001 - 17:21 #6
Nikolajdu->
Hav da en positiv instilling til tingene, og har du ikke noget konstruktivt at sige, så er der jo egentlig ikke brug for dig i dette spørgsmål.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 17:24 #7
bbs - Jeg har noget imod at der tilfældigvis pludseligt er 234 brugere om at lave én bestemt 3D chat.

Anyway har du ret i at der ikke er brug for mig i det her spørgsmål og jeg lover at have en mere positiv indstilling til andres spørgsmål.
Avatar billede man4u Nybegynder
06. juli 2001 - 17:27 #8
Ja det mangler da!!!
Men vi er faktisk noget hammer lang og har ikke brug for hjælp til at lave 3d chatten da det er ordnet men en skide figur forhelvede!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 17:28 #9
Jeg er for at bruge dine egne ord SKIDE LIGEGLAD og gider ikke se jeres nyoprettede brugeres mange-points-indlæg herinde. Fat det og skrid af h til.
Avatar billede man4u Nybegynder
06. juli 2001 - 17:43 #10
JA JA
Smut nu bare inde nu begynder at tude 8-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 17:48 #11
Jeg tuder bestemt ikke - Det er nærmere jer der har et problem!! Jeg siger bare at i fusker jer til en 3D chat. Det havde været i orden hvis det havde drejet sig om én bruger, men nu har der været 20 og nu har jeg fået nok. Hver gang jeg ser et spørgsmål der ligner skal jeg hunte folk til de opgiver....

End of discussion.
Avatar billede icebone Nybegynder
06. juli 2001 - 21:22 #12
Jeg vil gerne designe en bruger til dig men jeg har ik så mget forstand på Størelserne ;] så send mig en af de andre figurer, så skal jeg nok selv designe dragtet samt TIlbehør ;] min mail er Jazzo@sol.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juli 2001 - 21:42 #13
Icebone - Så er du nok en af dem der opretter et spørgsmål om det samme i næste uge. Jeg vil se resultatet her ellers ryger i jer en tur.
Avatar billede kapla Nybegynder
06. juli 2001 - 21:45 #14
Avatar billede ulliware Nybegynder
07. juli 2001 - 10:29 #15
Hvis det er en 3D figur du spørger om skal der så ikke være tre størrelses angivelser? X - Y - Z. Ellers er det vel en 2D figur.
Avatar billede sjh Nybegynder
08. juli 2001 - 00:29 #16
Jeg har Terminator som 3d figur i (*.3DS) format.

se her om i/du kan bruge den (Screen shot) http://hjem.get2net.dk/sjh/eksperten/87181/
Avatar billede ulliware Nybegynder
08. juli 2001 - 10:35 #17
sjh
Hvis du har mulighed for at lave den om til directx format, og hvis du vil af med den, vil jeg gerne have/købe den.