Avatar billede djaz Nybegynder
15. april 2009 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan hjælpe med opsætning af en CS server `??

Som overskriften siger har jeg brug for hjælp til at lave en Counter strike server der virker.
Nu har jeg gennemlæst http://server.counter-strike.net/ og gjort alt de siger men alligevel kan jeg ikke få den til at virke.
Jeg har prøvet både som LAN server og Internet server, men jeg kan ikke finde serveren når jeg søger på den.
Tænkte om der måske var nogen der kunne hjælpe os, vi er at finde på Frederiksberg, så vi kan spille lidt i vores pauser og efter arbejde.

Har søgt og kan se der er mange tråde omkring dette emne, men ingen af dem har hjulpet mig desværre....

Så please... en expert eller 2 ville gøre underværker :-D
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 15:27 #1
#0 Jeg kan anbefale dinne guide:
http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1-Windows-Install-CS-16/4

Hvis du har spørgsmål undervejs i guiden, så kan du bare skrive, eller tilføje mig på msn cco AT coretech DOT com

Hvis det er en internet server i vil lave, skal i huske at bruge jeres offentlige ip ( http://myip.dk/ ) og forwarde port 5273, 7002, 27010, 27012, 27015
Avatar billede djaz Nybegynder
15. april 2009 - 17:50 #2
Hej CCodam

Jeg prøvede at tilføje din msn cco AT coretech DOT com men den siger den ikke eksistere ??

prøv min, d j a z l i z h AT h o t m a i l DOT c o m
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 01:31 #3
Jeg ligger liget svar, for hjælpen på msn...(den generelle løsning kan læses i #1)